Onze algemene voorwaarden zijn kort en duidelijk. Wilt u liever de uitgebreide versie lezen?
Bekijk dan de algemene voorwaarden die de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie voor ons heeft opgesteld.
1. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
- Wij zijn Webvitaal. Als u ons wilt bereiken, kan dat op de volgende manieren:
Bel ons:
070-3010693
Mail ons:
info@webvitaal.nl
- U kunt ons bellen van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur
- Handige nummers:
- Ons KvK-nummer: 27276428
- Ons BTW-identificatienummer: NL814967437B01
2. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden zijn van toepassing als u iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder uw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor u doen en wat we van u verwachten.
Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.
3. Het aanbod
We vertellen u wat, wanneer en hoe u iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of u het kunt retourneren.
4. De overeenkomst
- We werken elke dag aan een veilige webomgeving. U kunt dus met een gerust hart bij ons bestellen.
- Als u iets bestelt bij ons, krijgt u daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we u op de hoogte, totdat uw pakket er is.
- We voegen alle informatie en gegevens die u nodig heeft bij uw bestelling, maar het meeste vindt u ook op onze website..
5. Herroepingsrecht
Soms vindt u het nodig om een product terug te sturen. In dat geval kunt u het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen u een nieuw product of u ontvangt een creditnota die wij aan u uitbetalen.
6. Wat we van u verwachten tijdens de bedenktijd
Bekijk uw product goed aan alle kanten, maar verbreek niet de verzegeling. Dan kunt u het product niet meer terugsturen. Ook artikelen die gekoeld bewaard en/of verzonden moeten worden kunnen niet geretourneerd worden evenals speciaal voor u bestelde artikelen.
7. De prijs
- Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan..
- Alle prijzen zijn inclusief btw.
- Normale verzending binnen Nederland bij bestellingen boven de 25 euro is altijd gratis.
8. Bezorging en uitvoering
- Onze vervoerder is PostNL. Samen met hun proberen wij alle bestellingen die gedaan zijn voor 16.00 de volgende dag bij u te bezorgen.
- Als uw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij u is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor u oplossen.
9. Betaling
De betaling is al door u gedaan dus dat is al goed gegaan.
10. Klachten
- Heeft u een klacht? Dat vinden wij heel vervelend en dat willen we dan ook snel oplossen.
- Laat het ons snel weten als u een klacht hebt en omschrijf uw probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen wij u het beste helpen.
- U krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen u meteen, of u hoort hoeveel tijd wij nodig hebben om het recht te zetten.
- U kunt een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org. Maar we helpen u liever zelf.
12. Geschillen
Komen we er écht niet uit? Dan kunt u besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel.
13. Branchegarantie
We zijn al heel lang aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.